נמצאה הטבעת האובדת של הכלה הירושלמית

היום לאחר שהתקבלה השיחה ולאחר שהוברר כי מדובר בשיחת אמת, האיש קושר למשפחת הכלה ולאחר תיאום ומסירת סימנים, הערב נמסרה הטבעת לכלה המאושרת
ישראל פריי 7 Comment on נמצאה הטבעת האובדת של הכלה הירושלמית
Ultra Orthodox Jews search in a pile of garbage at Jeruslem's Givat Shaul city dump, after losing a very expesive engagement ring, on January, 21, 2016. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??????? ??????? ??????? ??????? ???? ?????? ??? ???? ???? ??? ????? ????? צילום: Hadas Parush/Flash90
היום לאחר שהתקבלה השיחה ולאחר שהוברר כי מדובר בשיחת אמת, האיש קושר למשפחת הכלה ולאחר תיאום ומסירת סימנים, הערב נמסרה הטבעת לכלה המאושרת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפח הנפש שהתלווה לסיום החיפושים אחר הטבעת האובדת שבוע שעבר, הכה גלים למרחקים שהתחרו בעצמת הריח שנידף משקיות האשפה הקרועות. עשרות מתנדבים שסתמו את אפם וכלי התקשורת שעצרו את נשימתם, נחלו אכזבה כבדה כשטבעת הכלה לא נמצאה.

צפו: אחרי שעות של נבירה בזבל, הסתיימו ללא הצלחה החיפושים אחר הטבעת

אך מסתבר כי מלבד הערבות ההדדית והחסד שהתגלו במקרה זה, ניתן גם להפיק ממנו חיזוק בכלל: אין יאוש בעולם כלל. היום בשעה שלש אחרי הצהריים מקורב למשפחת הכלה שאיבדה את הטבעת ביום חמישי קיבל טלפון כאשר על הקו אדון שמספר כי חברו מצא את הטבעת המדוברת.

מבדיקה עלה כי חבר של האיש שהיה בקו מצא את הטבעת ביום חמישי סמוך לפח האשפה. בשבת האיש נחשף לסיפור ומיד ביקש מחברו שהיה על הקו לאתר את המשפחה ולהשיב לה את הטבעת.

היום לאחר שהתקבלה השיחה ולאחר שהוברר כי מדובר בשיחת אמת, האיש קושר למשפחת הכלה ולאחר תיאום ומסירת סימנים, הערב נמסרה הטבעת לכלה המאושרת.

כעת ניתן לפרסם כי בנוסף במהלך מסע החיפושים פנה יהלומן בחשאי והציע למשפחת הכלה טבעת חלופית במתנה כאשר המטרה שלו זה להפחית טיפה מעגמת הנפש שהיה לכלה.

הכלה ומשפחתה מבקשים להודות לעיריית ירושלים, לציבור המתנדבים ולכלי התקשורת על הסיוע עד להשבת הטבעת חזרה.

כעת ניתן לאחל לזוג, שיהיה הרבה נחת ובניין עדי עד.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    ברוך ה'!!!!!!!!!!
    ת'אמת שמזה ריחמתי עליה!!!!!!

  2. 4

    תכלס, איפה מצאו את זה?

  3. 1

    מי כעמך ישראל אשריכם ישראל